NANG vs YASMIN

Saya tak kenal siapa dia in person.

Bak dikata Allah ciptakan manusia kepada kita 3 jenis. Satu dia akan suka kita, kedua dia tak kenal kita dan ketiga dia tak suka kita walaupun for no reason.

Saya simply sebagai sorang manusia fall under the 3rd category. Saya simply tak suka Saiful Nang. 

Saya tak kenal dia, tak tahu apa kerja sebenar dia, tapi asyik dengar nama dia dan dengar cerita pasal dia dari kawan-kawan.

Apa yang saya tahu pasal dia adalah dia seorang opportunist yang berjaya. Mungkin baru baru ini statement di wall beliau kerana plan untuk membantu melariskan buku baru beliau.

Tapi saya santuni Allahyarham Yasmin Ahmad.

Beliau pernah berkata, jikalau kita ingin belajar sesuatu (yang baru) kita perlu kosongkan diri kita. Buang semua sikap ego dan rasa pandai barulah kita akan dapat serap semua ilmu baru seperti sponge.

Maka saya ambil keputusan untuk menderma RM30 supaya saya dapat belajar dari Saiful Nang yang bongkak dan kontroversi ini.

Leave a Reply

