TOK BOMOH

Kawan aku ni ketaq lutut takut nak jumpa mak gepren dia. Tak pernah jumpa lagi family dia walaupun sebenarnya hubungan dah serius sampai nak kahwin dah.

Wei tolong aku pleaseeee.

Dia ni pon badigol aku ni bukan mak mertua…..gepren pon tadak.

Tapi sebabkan kawan aku pon nekad untuk tolong dia.

‘Hang ada 18 hengget, bak sini…..nah ambik bawang goreng aku yang paling mahal di Malaya ni!’.

Eh nak buat apa?

Hang weken ni dating dengan marka hang kan! Ha bagi bawang ni suruh marka hang bagi kat mak dia. Hang tok sah dok susah hati aku dah jampi dah pelembut hati dengan ayat pengasih.

Betoi ni?

Betoiiii aku kalau tak buat bisnes patutnya aku jadi tok bomoh..

Eh cukup ka satu saja?

Bendoi la hang ni…..syarat jampi kena satu botol saja. Kalau banyak botoi dia lambat nak ingat dekat hang. Habis saja bawang aku jamin bakal mak mertua mesti terus ingat punya!

Dah pi main jauh jauh….

Leave a Reply

