90 SECOND

Dato Seri!

I have something to give to you…

Apa ni?

Aku pon buka kotak kayu silver dengan hiasan bunga bunga silver dengan sisipan bunga bunga kristal pink.

Semua orang keliling pon macam terjengok jengok nak tengok apa dalam kotak.

Aku pon buka penutup kotak. Bunyi keriuuk dekat dekat nama macam orang sebelah ‘Keruak’.

Dato Yasmin terus kata woooooow bawang goreng!

Aku pon explain la itu ini sikit.

‘Saya memang suka pekasam! Favourite saya tu, cantik nya packaging ni. Macam ni la…….’

Thank you so much for this.

Eh Dato Seri dont be mistaken! This is not for you. Aku meninggi sikit suara sampai orang semua keliling pon terkejut.

Terbeliak sikit mata dia. Mesti dia ingat aku nak tunjuk saja kot………………………

This is for your wife! Datin Seri Rosmah.

Terus semua orang gelak. Dato Seri Wahid Omar kata ‘clever boy’.

– TAMAT –

Leave a Reply

