TREND

Dulu dulu pakcik pakcik Dato Dato akan berkepit beg kecik ke hulu ke hilir. Lepas tu aku pun beli satu sebab tak larat nak bawak macam macam so sumbat semua dalam beg tu.

Kawan kawan kata aku macam orang tua.

Hari ni bersepah sepah pulak budak budak muda yang baru habis mengaji dan ada setengah tak abis mengaji berkepit beg memacam dengan seluar ketat dan lagging.

Aku pulak naik geli geleman tengok sebab macam style lelaki kurang ‘macho’ lah pulak.

Jadi aku sekarang lebih selesa bawak beg plastik 7 Eleven jah.

Tengoklah 5 tahun depan bersepah budak budak bawak beg plastik pulak 😂😂😂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s