PROJEK BARU LAGI

Kawan saya tanya kenapa nak buat projek baru. Buat gifts.

Aku jawab balik its not a normal gift. Bila orang selalu bagi normal gifts such as cakes and cookies for festivities which is so yesterday. Why not we bring back yesterday and make it today!

Our gifts ada sambal ada pekasam ada acar ada bawang but in a box that people wouldnt imagine it for kampung foods.

Habis apa cerita yang kotak durian riben tu dengan lain lain ada bunga segala kan cantik tu.

Hurm……

This is my answer.

Saya ada seorang perempuan di office. Before this lagi ramai kami ada sampai 3 orang interns perempuan jadi total semua jadi 4 orang perempuan di office.

Ikat riben pon fail……ko nak suruh cucuk bunga! Imagine kalau saya kena travel lama dan ada pulak banyak order gift macam baru baru ni. Apa akan jadi nanti?

Kawan saya gelak tak henti henti……ya ya i feel you. Ingat lagi macam mana ko bising dulu.

Note: Gifts masih dalam stage design tapi dah ada orang booking hokkay.

Leave a Reply

