PACKAGE

I told my friend Im facing this problem for quite sometime.

Bila saya propose apa apa untuk kembangkan lagi our trade dengan Arab Saudi orang susah nak percaya saya.

Satu kerana saya tak pakai kereta besar besar. Paling besar saya pernah naik adalah bas kunin 66 Balik Pulau itu pun zaman baru akil baligh.

Kedua saya bukan a sweet talker. Kalau saya rasa tak boleh saya kata tak boleh. I talk sense. I dont let people dream. Sebab tu sampai hari ni saya tak jual MLM sebab saya sendiri pon susah nak bermimpi indah bagaimana nak janjikan mimpi indah untuk orang lain.

Ketiga sebab muka saya macam budak budak. Ingat tahun lepas uncle baru pindah dekat rumah saya tu tanya adik belajar mana…… terus saya sentap esok pakai suit dengan tie. Last last dia ingat saya baru balik pertandingan pidato.

Dan sebenarnya yang terakhir ni paling bermasalah…….. banyaknya malaun malaun penipu terhormat yang wujud yang menyebabkan orang yang betul pon orang akan takut.

Leave a Reply

