MY 2016

Sekadar perkongsian dengan adik adik diluar, dalam banyak banyak tahun….tahun ini adalah tahun yang paling robotik untuk saya.

Akhir tahun 2015 saya dah mula buat perencanaan untuk persiapan tahun ni.

Dan tahun ni sampai sekarang jadual saya dah padat hingga April dan saya dah tahu apa kena buat sehingga hujung tahun 2016.

Banyak perkara yang ingin dilakukan seperti nak set up team khas untuk jadikan FoodMarket Pop Up Store sebagai  projek berkala, tetapi kemudiannya saya batalkan.

Saya cuba untuk fokus dan tidak mahu stretch kemampuan saya kerana itu boleh membunuh.

Jadi hanya dua perkara yang hanya saya ingin fokus.

1. Double up export to Saudi Arabia dan realisasikan supermarket Asia kami di sana.

2. Fokus lagi branding http://www.foodmarket.com.my untuk tahun kedua.

Itu saja…..

Dan kita cuba lihat adakah kaedah ini lebih berkesan dan jika dipanjangkan umur semua hanya 2017 baru kita boleh tahu resultnya.

Leave a Reply

