Ada satu negeri rajanya sangat aktif. Sangat berwawasan dan workaholic.

Baginda bertitah 2 tahun lalu supaya saya membantu negeri tersebut.

Maka baginda aturkan pertemuan saya dengan ketua satu jabatan agama negeri melalui satu aktiviti.

Maka saya pon komited.

Tetapi pegawai agama negeri tersebut lepas hari tu senyap membisu. Saya pulak yang macam orang gila talak kena follow up sampai akhir sekali saya ambil keputusan untuk tidak mahu membantu mereka lagi.

Baru baru ini cakap cakap pasal apa yang telah kami lakukan dan inisiatif kami di foodmarket, tengah chatting tuanku raja terus teringat titahnya yang lalu. Dalam whatsap saya tak jawab apa apa tapi saya letak emoji ini 🙈

Keesokan harinya pegawai kerajaan tersebut tetibeeeee je call saya puji tu ini dan jemput nak bincang.

Then saya kata ok. Dia kata esok staff dia akan call.

Hari ni dah masuk bulan March dan semuanya krik krik krik krik krik.

Tulaaaa cuba la kurangkan sikit makan puluit dalam laksa. Baru cergas sikit.

Leave a Reply

