WEKEN

Weken saya kali ni penat. Semalam ke ipoh awal pagi hari ni bangun awal untuk program Protune, rehat sekejap dan bergegas ke KL untuk recce hotel untuk event next week.

Tiba tiba masa dekat highway dapat call dari Saudi yang client kami nak datang KL. Alamaaaaaak time time ni lah dia nak datang sedangkan saya ada event besar kena handle.

Sampai rumah buka laptop untuk siapkan kerja untuk esok.

Kemudian saya teringat balik apa yang berlaku pagi tadi di Ipoh, semangat budak budak sekolah ni. Sorang sorang petah bercakap.

Saya sendiri pon heran macam mana lah aku boleh buat kerja tadi. Apa pun……Alhamdulillah semoga mereka bakal meneraju negara kita lebih baik dimasa hadapan.

Leave a Reply

