ACANER

Acaner ni Husam. Menggelabah kawan saya dari Adabi ni sebab saya bagitahu buyer besar kami ni saya nak bawa jumpa Adabi.

Pukul berapa dia nak datang….. Flight dia sampai pukul berapa? Lima enam kali kawan saya tanya almost everyday.

Biasa lah kan orang Malaysia ni nak suka susun atur semua elok elok tambahan pula yang nak datang ni tetamu penting.

Saya cakap relax bang…. dia bagitahu saya dia sampai je dia akan call. Kita standby je.

Saya tahu jawapan saya macam ni akan buat dia bertambah stress. Apatah lagi nanti boss dia tanya macam mana dia nak jawab….

Sebenarnya kan….kalau nak deal dengan arab ni kena relax relax jangan ribut ribut nanti kalau tak stress pon buat penat tetek je.

Kalau nak tau…….setakat fly 8 jam ke Jeddah buat appointment 3 bulan awal last last minute dia selamber badak je kensel tunda pergi minggu depan tu perkara biasa.

Jadi relek braderr relaaax.

Leave a Reply

