SAMBAL VOL 1

Masa 2 tahun lepas waktu tu baru berangan angan nak buat http://www.foodmarket.com.my jadi ada lah satu event MAHA di Serdang.

Jadi saya pon terkedek kedek lah ke sana dengan dreba sorang mengharungi lecah dan manusia dan panas.

Lalu lalu lalu takda satu pon produk yang betul betul tertarik hati.

Tiba tiba khemah terakhir saya nampak ada satu booth teamnya punya ramai dan saya pon singgah situ.

Saya pon beli sambal mereka dan balik rumah. Lepas beberapa minggu baru saya teringat sambal yang saya beli letak dekat dapur.

Leave a Reply

