ZUL ABU DHABI

Today nak pergi bayar traffic fine total AED3600+3 black point .sampai kat kuanter during nak bayo try ejas mintak discount lg walau pon dah discount..minah Arab ni ckp mafimuskilah..p jumpa officer big mudir kat dlm tuh ..aku pon intai oohh dalam aquarium tu..DLM cube kaca tu selalu aku sebut aquarium ja..siap dia ckp good luck lagi masa aku berlalu pergi ke Opis tu.dalam hati aku ni kau perli aku ka apa???..Aduih gamble ja la…aku masuk bagi salam n khefahalak terus ..officer tu pandang n ckp ismukillah??(dgn muka tak puas hati gila Nada yg tinggi..aku pon terus ckp ana fiee muskilah kabirrrrr (masalah besarrrr)terus gelak officer tuh..ha cube explain apa masalah kau…aku pon ckp aku ade saman AED3600+3black point ..ana nk mintak discount boleh??dia ckp boleh,dgn syarat kau kena minum kopi gahwa ni segelas (gelas besar hokay)!!!sampai habis,insyaallah boleh discount.aku pon ok no hal,tapi nasib baik ade buah kurma kat tepi tu, depa panggil buah tamur.(kopi arab ni dari Buah pelaga pahit tak usah ckp lah.!!.)aku pon minum kopi gahwa sambil sulam tamur dapat manis2nya sikit.sambil borak2 kenapa aku ade banyak saman..then habis segelas…terkejut officer tu aku dapat habiskan kopi ghawa yg dia bagi tu,end up khalas ana make discount AED2600+1 black point.ok??..alhamdullilah dapat jugak discount fuhhhh..tapi perut mulas2.bhahaha

Leave a Reply

