BENIH

Semalam saya bergurau dengan seorang usahawan yang saya dah hantar sample beliau dekat Big Grocer dan mereka setuju dengan produknya.

Jadi saya kata akak jangan pulak lepas ni marah saya dan mengamok sebab saya takkan bayar untuk unit sample tu ya. Dia pon ketawa.

Sebabnya bukan apa, sebelum ni ada dua tiga usahawan yang marah marah kami sbb tolak bayaran untuk sample dan promosi yang kami buat.

Bagi mereka mereka pentingkan duit sambal mereka. Mereka tak dapat baca nilai apa yang kami lakukan.

Of course nak masuk tempat tempat macam ni kena bagi sample. Nak masuk pasaran VVIP kena hantar hadiah dulu untuk derang rasa. Only after awhile we can harvest the result.

Jadinya kena win win lah. Kami tolong buka pasaran yang awak semua tak mampu masuk, kos sample awak lah pulak tanggung. Takkan semua benda kami nak kena tanggung. Kami bukannya agensi gomen.

Itulah bila dah terbiasa semua benda dapat free dari gomen macam nilah jadinya.

By the way produk akak tadi akan berada dalam mailer promosi bulan puasa nanti di kesemua 3 cawangan BIG Grocer.

Ya sales di BIG Grocer mungkinlah nanti tak banyak, tapi its BIG Grocer lah! Bukan Mydin.

Leave a Reply

