GILA

Dahulu kala pada suatu hari, seorang wakil menteri dari kementerian jaga dalam negeri panggil saya.

Katanya bossnya yakni seorang berjawatan menteri hendak menunaikan umrah.

Lalu dia maklum hendak aturkan juga aktiviti lain iaitu melawat pasaraya sebab tu juga bawah bidang tugasan dia.

Jadi dia tanya boleh tak tolong bawak produk usahawan bawah dia masuk sebelum menteri sampai.

Saya tanya produk apa tu. Kalau satu dua boleh la saya usahakan sebab kos tinggi.

Dia kata sikit sangat dia nak at least dalam seratus.

Diringkaskan cerita saya balik rumah dengan otak menggelegak dan panas satu badan.

Nak saja saya carut dari Putrajaya sampai ke Kuala Lumpur.

Aku dulu dulu 8 bulan tau ulang alik jilat pungkok arab sudan tu sebab nak bagi masuk produk soya Yeos. Tu satu produk.

Listing fees satu sku katakan 5 ribu, 100 produk darab 5 ribu woi bulu aku campur semua adik beradik aku pon belum tentu cukup nak jual. Lain la kalau campur dengan adik beradik arab bulu banyak.

Gileeee lah orang gomen. Pelik bin aneh.

Leave a Reply

