INSENTIF

Hari ni saya dapat lagi mailer dari gomen untuk jemput join program apetah untuk groom pengilang kecil supaya jadi exporter.

Saya tak kata program ni tak bagus.

Tapi program macam ni saya tak layak untuk join.

Kenapa?

Sebab saya bukannya pengilang. Saya trader, saya tak buat barang saya jual barang.

Ya dari satu agensi ke agensi lain langsung tiada program untuk orang seperti saya.

Saya bukan pengilang maka banyak program dan insentif gomen saya tak layak untuk pohon. Kalau saya pohon pon saya akan mengalami pelbagai kesukaran, kena twist here and there, kena menipu dokumen dan macam macam lagi.

Ya saya bukan pengilang, tapi dah beribu kontena kami dah export semenjak hari pertama saya buat kerja ni.

Terima kasih gomen. Teruskan usaha.

Leave a Reply

