RATING

Sepanjang minggu ni rating visitor naik 10ribu peratus kerana artikel 10 perkara unik di Perlis. Ini namanya PROVOCATIVE MARKETING.

Look at the positive side. Bila kita tulis ayat skema macam lagu sepohon kayu daunlah rimbun, tulis ayat ayat RTM1 confirm orang tak teringin nak baca.

Tapi bila cuit sikit, turn bad things into something interesting untuk highlight confirm jadi viral.

Cuma kita tengok pulak la orang Perlis boleh terima tak kenyataan dan fakta ini sebabnya DYMM Raja Perlis sendiri pon pernah bertitah dan murka kerana Kerajaannya lembab.

Sebenarnya ini adalah salah satu teknik marketing untuk mempromosikan Perlis dengan kaedah unconventional. LUAR KOTAK.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s