THAIFEX

Tadi ada orang gomen dari MARA call.

Dia jemput untuk saya bagi talk 25hb ni. Saya terpaksa tolak kerana waktu tu saya akan berada di Bangkok.

Saya kata saya nak pergi Thaifex tiap tiap tahun saya ke sana.

Jadi dia pun kata tak boleh tangguh ke atau adjust ke…..

Saya cakap tak boleh sebab Thaifex sangat penting untuk orang macam kami ni usahawan makanan.

Saya pon tanya la puan tahu ke Thaifex tu apa. Patutnya puan kena galakkan usahawan bawah bimbingan untuk ke sana.

Dia pon tanya Thaifex to macam standard internation MIHAS ye.

Saya terus gelak bila puan tu kata macam tu sambil jawab ‘ya ya macam standard international MIHAS, cuma dia 50 kali ganda lebih besar dan pengunjung dari seluruh dunia’.

Leave a Reply

