KENA

Dulu dulu ada sorang cina dari london tricked saya, dia minta certificate dari sebuah syarikat MNC yang sememangnya quite impossible untuk dapat.

Tapi disebabkan connection saya, saya dapat all the certificate dan declaration daripada mereka.

Dia kata bagi certificate tu dia nak tengok. Kemudian dia akan buat order. Saya pon bagilah…….dan kemudian dia pon senyap macam tu saja.

Baru baru ni dia minta benda sama lagi untuk produk lain. Kali ni lagi challenging. Dia minta cert, halal status, origin of chicken dan trade secret yang memang totally impossible dapat dan saya dapat.

Sekarang saya cakap, place your order, make deposit payment baru saya bagi semua maklumat tu.

Kita tengok game dia macam mana pulak.

%_¥=*/#*÷£#&/^”@ hang!

Leave a Reply

