KELANTAN

Seperti biasa saya takkan buat satu perkara.

Walaupun kali ni ke Kota Bharu bagi menghadiri perkahwinan adik angkat saya (saya jarang travel untuk perkahwinan dan jarang hadiri majlis perkahwinan) tetapi sebenarnya saya ke sini kerana ada satu misi.

Esok pagi pagi saya dan team akan ke Kampung Pulau Seratus. Kampung ini dikatakan sangat menarik tetapi agak mundur dan ramai orang miskin.

Target saya esok adalah kenal pasti satu produk menarik, upgrade dan bagi face lift. Kemudian bawa ke Kuala Lumpur seperti pasarkan di Bens dan Village Grocer dan hujung tahun pasarkan di rak rak pasaraya ekslusif Manuel di Jeddah dan di Kedai Asia kami.

Kami dah lakukan dengan bawang goreng termahal kami. Kami yakin kami boleh buat dengan sapa sapa sahaja.

Leave a Reply

