GOMEN

Saya nak cerita apa gomen telah buat dekat saya.

6 tahun dulu masa saya baru nak mula aktif masuk dalam supermarket di Arab Saudi saya pergi ke pejabat Matrade di Jeddah.

Seingat saya masa tu Trade Commisioner takdak sebab dah kena balik Malaysia. Yang tinggal hanyalah timbalan baru yang masih terkontang kanting lagi sebab baru sampai.

Saya minta tolong mereka nak contact hypermarket yang lain yang saya belum masuk lagi.

Walaupun beliau masih baru tapi sebab team lama ada dan data pon ada dengan penuh dedikasi abang gomen ni tolong saya. Mereka bagi saya senarai panjang hypermarket serta importer yang ada dalam senarai mereka serta contact person in charge. Siap bagitahu lagi siapa ok siapa kureng dan sebagainya.

Saya pon call satu persatu buat appointment dan jumpa sorang sorang.

Dalam banyak banyak tu satu melekat dan sampai hari ni tiap tiap bulan kami kena hantar kontena susu pekat.

Saya sampai hari ni apa saja perkembangan terbaru dengan saya saya mesti bagitahu Matrade Jeddah.

Leave a Reply

