VAVIK

Kawan saya ni dah 13 tahun dah kenal. Dia ni pak arab la walaupun muka macam orang kuale jer.

Kalau drive dia suka tengok youtube lah jawab phone lah apa lah.

Tak larat saya melatah intabih intabih intabih bila tengok kereta bersimpang siur.

Dia marah saya ‘esh bak enta’ maksudnya ko ni pehal. Dia kata aku nampak lah.

Geram betul saya. Dia ni mata iguana ke sebelah tengok phone sebelah tengok depan.

%^¥/÷&$*/*@#*//&

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s