DOHA

Tadi sampai nampak macam beg atas conveyer bag. Tapi peliknya ada tag tulis ‘Rush Bag’.

Saya pun belek belek cari tag bag tak jumpa. Tengok lock kunci dia tercabut. Hampeh betol.

Belum apa apa ada security sampai tanya is this your bag. Are you sure its your bag.

Mestilah kita kenal beg kita.

Dia tak bagi saya ambil dan suruh pergi security. Saya pun ikut lah.

Sebelum buka dia tanya ada apa dalam beg. Saya pun bagi tau ada kicap kipas udang, sardine ayam brand, maggi kari, twisties dan baju baju.

Dia tak faham.

Then saya kata ‘ah i remember……. i have pink boxer’.

Dia korek korek…. this one? 

Yes! Its my bag!

Leave a Reply

