HOL

Adik ni cakap hari ni takda kelas. Saya pon tanya la apsal takde kelas pulak bukan hari ni kelas paling banyak ke.

Dia bagitahu hari ni cuti umun.

Eh cuti apa pulak ni tak tahu pun.

Katanya lagi, cuti orang pergi tengok kubur.

Hah….orang tengok kubur pun sampai cuti umum. Pelik betul.

Dia sendiri pon tak tahu. Tak tahu la bang kawan cakap macam tu…..hari ni cuti sebab orang pergi tengok kubur.

Ya Allah…..cuti Hari Hol lah dik oi! Anak anak raja je pergi tengok kubur.

Sekarang dia pulak pening. Anak raja nak tengok kubur habis semua kena cuti ke?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s