FUYOH

Saya perati perati tengok banyak juga gomen dah mula buat method yang saya pakai untuk export.

Saya tak boleh la claim derang tiru saya tapi method yang saya pakai ni saya guna semenjak 10 tahun dulu lagi. Masa tu gomen masih lagi pakai method zaman batu.

Sekarang ni mereka dah mula pakai which is bagus lah. Maksudnya ada pembaharuan. Mungkin mereka ada dengar daripada usahawan usahawan lain ataupun mungkin mereka sememangnya genius.

Tapi method yang ni paling advance yang kalau saya buat boleh bankrupsi…..bagi satu kontena durian musang king dekat China FREE sebagai sample. Lepas tu tak ada repeat order pon.

Tahu tak musang king tu sebijik pun nilai boleh dekat seratus ringgit.

Fuyoh! Ini method baru nih!

Leave a Reply

