TEORI

Bagus share mcm ni.

1. Tak semua orang boleh buat business. Tak semua orang ada jiwa batu orang orang business.

2. Cadangan abang tu tak lah semudah seperti teori yang disebut. Memang teori ni agak indah bila sipu sipu hartanah dok cerita pung pang pung pang. But not as easy as that.

3. FD pon bagus dan gunakan FD tu utk dapat facility yang lain. Nak tau lebih kena la masuk kelas sipu che husam pula. Bayaq ikut saat bukan jam.

4. Saya teringat tuan rumah bermasalah sebelum ni masa nak jual rumah dia yang saya duduk sekarang, dia ada bagi cadangan yg sama suruh saya sewakan bilik dekat orang lain macam doktot azizan ajar tu.

Dia tak tau saya tidur berjalan setiap 2 jam semua bilik saya pakai. Dan dia tak tau walaupun saya bujang barang rumah saya lagi banyak dari rumah dia. So nasihat dia tu agak lawak lah for my situation. Setakat nak sewa 200 ringgit seorang kalau meja antik aku calar menangis darah pon tak boleh ganti. Taguna vetul itu worang. Chet!
Note : komen ni setelah melihat orang share teori beli rumah kemudian sewakan bilik biliknya dan kemudian beli rumah kedua. 

Leave a Reply

