HOME

Masa saya muda remaja trang tang tang dulu saya sukakan minimalist.
Bilik saya di asrama sangat clean, simple dan minimalist. Baju saya tiada pattern begitu juga cadar dan lain lain.
Tapi saya suka mengumpul banyak benda. Saya suka lukisan, saya suka ornaments dan saya suka antik.
Over the years, bila saya dah mula ada duit sendiri, suka mengumpul semakin menjadi jadi khususnya sekarang saya sukakan artwork, antique furniture, buku buku, pinggan mangkuk. 
Dari minimalist saya evolve dan terpaksa menerima konsep maximalist. Saya terpaksa memaksa diri saya untuk terima bahawa saya ada terlalu banyak barang dalam rumah.
Banyak sampai dah tak tahu nak letak mana dah.
Sabaq jelah!

Leave a Reply

