SFDA

Orang lain sebuk nak raya saya pula sebuk nak daftarkan produk produk baru dekat kesihatan Saudi.
Saya tahu sekarang memang pak pak arab tu dah tak tengok pon any new registration…..tapi siap korang masuk pejabat nanti berjela jela ada and you better approve hahaha.
Hari ni saya dah daftar semua sku Tao Kae Noi dari Thailand which is im super excited for this product.
Kemudian saya sangkut kejap dekat produk dim sum. Alamak nak terjemah apa ni sebab dim sum mesti kena reject sebab bukan perkataan Arab.
Kalau nak lekat cake tak kena pula.
Kemudian saya baru teringat aunty saya selalu masak kuih orang Mekah ni which is similar to dim sum. Ada inti udang dan luar kulit popia dan di stim. Actually kuih ni adalah makanan orang Afghan yang kini menjadi sebahagian makanan tradisi orang orang Hijaz.
Nama dia mantou atau mantu. Nak tau rupanya cubalah google. Kalau ada rezeki ke Mekah jangan lupa cari kuih ni tau. Sedap!

Leave a Reply

