KEDAI

Tadi masa saya nak tutup akaun sebab nak tutup kedai ada 3 orang anak dara manis ketuk pintu. Dia tanya dah tutup ke.
Haish berdebar juga apasal ketuk ketuk macam ni. 
Saya kata nak masuk tengok ke…kejap saya buka pintu.
Katanya dia saja jalan jalan nampak kedai takda signboard ni dan dia tertarik dengan mural kat dalam tu.
Sembang sembang kejap kan dah terbeli keropok lekor. Nak goreng esok katanya nak jamu kengkawan.
Last baru saya teringat ya allah lamanya aku tak makan keropok lekor sedap nih.

Advertisements

One thought on “KEDAI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s