NETFLIX

Im still watching ‘The Bold Type’ from Netflix.

Satu perkara yang consistent saya dapat belajar dari cerita ni adalah be honest with yourself.

Saya ada ramai kawan kawan dalam business yang trying hard to look successful, happy, business bagus, perniagaan laris dan semua yang baik baik.

Tambah pula sifu sifu kat luar sana asyik ajar benda benda yang semuanya saya rasakan palsu.

People dont want that. People want the reality.

Take me as an example.

Saya tulis dan share apa yang menggembirakan saya, saya juga kongsi masalah saya, apa saya rasa nak marah, my struggles, my downtime.

Thats reality, thats life.

Because of that many people can relate with me, because of that too i have good followers.

Jadi dont fake it. Success should be real, there is no pretending in success. Success ada struggle, ada sedih, ada marah, ada kecewa dan semua benda yang tidak ramai orang suka ceritakan.

Share it so you could inspire others. When you inspire others, satu pahala kita dah simpan untuk rizab akhirat.

Leave a comment