GILA

Dahulu kala Felda minta saya masukkan kerepek mereka.

Tiba tiba VP mereka minta tolong hujung bulan ni Tan Sri Chairman nak ke Jeddah. Jadi kalau boleh nak tengok kerepek ada di pasaraya.

Saya pon tanpa berlengah ambil tiket dan fly ke sana. Jumpa kawan saya owner supermarket ni dan dia kata ok.

Then kami bawak dalam 10 karton setiap jenis seingat saya melalui jemaah untuk jimatkan masa.

Ya lah takat wayang nak tunjuk kat big boss katakan.

Kerepek letak atas shelve, saya promote dekat FB saja 2 hari habis kena sapu dengan kawan kawan nurse dekat Jeddah.

Nasib baik last last Tan Sri tak dapat datang sebab visa tak lulus.

Apa nasib kerepek tu sekarang?

Dah 6 kali dah bertukar pengarah sekarang kerepek pon entah kemana. Yang saya tahu duit saya satu sen pon tak boleh claim dan yang paling best bulan lepas dalam paper utusan kata sasaran jualan tahun ni 2 billion. Agak agak laaaaaa kot.

Leave a comment